سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه همدان با تاکید بر اینکه سبک زندگی فاطمی را الگو قرار دهیم گفت: در "حمایت از کالای ایرانی"دقت کنیم و اسراف نداشته باشیم .

سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه همدان با تاکید بر اینکه سبک زندگی فاطمی را الگو قرار دهیم گفت: در "حمایت از کالای ایرانی"دقت کنیم و اسراف نداشته باشیم .

سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه همدان با تاکید بر اینکه سبک زندگی فاطمی را الگو قرار دهیم گفت: در
کد خبر: ۷۴۰۶
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

 

به گزارش سپاه نیوز؛ بقاییفرمانده سپاه ناحیه همداندر جشن میلاد کوثر که در مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی(ع) برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه(س)‌ اظهارداشت: زندگی و حیات ما، دنیا و آخرت ما مدیون فرزندان این حضرت است.

 

وی گفت: بانوان ما باید سبک زندگی فاطمی را در زندگی خود اجرا کنند و همسرداری، فرزندداری، دیانت و شجاعت آن حضرت را به عنوان الگوی خود در زندگی داشته باشند.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان در ادامه ضمن تبریک ولادت امام خمینی (ره) ابراز داشت: امام خمینی(ره) ما را از بندگی و بردگی به سروری رساند، باید یاد امام(ره) را گرامی بداریم و از وی و ولایت تبعیت کنیم.

 

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز عنوان کرد: در ایام نوروز و روزهای پایانی سال هستیم و با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری( مد ظله) سال «حمایت از کالای ایرانی» اعلام شده باید از کالای ایرانی حمایت کرده و دقت کنیم اسراف نداشته باشیم و از کالای غیرضرور استفاده نکنیم چراکه سبک زندگی فاطمی مدنظر ما است.

 

بقایی با توجه به نزدیک شدن به روز درختکاری افزود: در روز درختکاری برای سبزه عید که از گندم استفاده می‌کنند تقریبا ۴ تا ۶ میلیارد لیتر آب برای این سبزه استفاده می‌شود و این یک نمونه از اسراف است و که مقرر شده در ایام نوروز از نهال استفاده شود تا باقیات الصالحات باشد.

 

 

 

انتهای خبر/09

ارسال نظر
captcha